سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و روایت شده است که دو مرد را نزد او آوردند که از مال خدا دزدى کرده بودند : یکى از آن دو بنده بود از بیت المال مسلمانان ، و دیگرى در ملک مردمان . فرمود : ] امّا آن یکى از مال خداست و حدّى بر او نیست چه مال خدا برخى از مال خدا را خورده ، و امّا دیگرى بر او حدّ جارى است و دست او را برید . [نهج البلاغه]
آموزش و پرورش
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • حدیث قدسی

    من طلبنی، وجدنی

    و من وجدنی، عرفنی

    و من عرفنی، احبنی

    و من احبنی، عشقنی

    و من عشقنی، عشقته

    و من عشقته، قتلته

    و من قتلته، فعلی دیته

    و من علی دیته، فانا دیته

    ****************

    خداوند تبارک و تعالی:

    آنکس که مرا طلب کند، می‌یابد،

    آنکس که مرا یافت، میشناسد،

    آنکس که مرا شناخت، دوستم میدارد،

    آنکس که مرا دوستم داشت، به من عشق می‌ورزد،

    آنکس که مرا عشق ورزید،

    من نیز به او عشق می‌ورزم،

    آنکس که به او عشق ورزیدم، میکشم او را،

    آنکس را که من بکشم، خونبهایش بر من واجب است،

    آنکس که خونبهایش بر من واجب است،

    پس من خونبهایش هستم.

    *********

    آنکس که تو را شناخت، جان را چه کند

    فرزند و عیال و خانمان را چه کند

    دیوانه کنی، هر دو جهانش بخشی

    دیوانه تو، هر دو جهان را چه کند

     

     



    محمد پاک سرشت ::: شنبه 87/6/23::: ساعت 4:3 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 1
    بازدید دیروز: 1
    کل بازدید :80522

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    آموزش و پرورش
    محمد پاک سرشت
    عاشق کار فرهنگی و آموزش و پرورش

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    آموزش و پرورش

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>موسیقی وبلاگ<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<