سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ناز خود بگذار و کبر از سر به در آر و گور خود را به یاد آر . [نهج البلاغه]
آموزش و پرورش
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • با وجود چند سال سابقه تروریستی گروهک ریگی و به خاک و خون کشیدن دهها شهروند بی گناه از سوی این گروهک، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد فعلا درباره تروریست بودن این گروه نمی تواند اظهارنظر کند. وی به خبرنگاران گفت این همان موضوعی است که ما سرگرم بررسی آن هستیم!
    هرچند گروهک تروریستی ریگی از لجستیک مالی و اطلاعاتی آمریکا برخوردار است، ایان کلی سخنگوی وزارت خارجه این کشور به خبرنگاران گفت «ما در حال بررسی موضوع هستیم.» وی در مقابل اصرار خبرنگاران مبنی بر تروریست بودن گروه ریگی، از تایید تروریست بودن آنها طفره رفت و به شکلی دو پهلو اظهار داشت: من نمی خواهم بگویم این گروه سازمان تروریستی شناخته نمی شود. گروه آنها یکی از گروههایی است که ما زیر نظر گرفته ایم و در حال بررسی هستیم(!)
    80 نفر در جنایت تروریستی اخیر گروهک ریگی شهید و مجروح شدند.
    در این میان تلویزیون دولتی بی بی سی انگلیس هم که گروهک تروریستی ریگی را «طرفدار حقوق مدنی اهل سنت و بلوچ» معرفی می کند، به طور کاملا تصادفی! توانست با مالک ریگی سرکرده تروریست ها ارتباط بگیرد و با وی مصاحبه کند. ریگی در گفت وگو با بی بی سی بدون آن که به شهادت شهروندان بلوچ و سنی در اقدامات تروریستی اخیر اشاره کند، مدعی حقوق ملی و مذهبی مردم منطقه بلوچستان شد و درباره تامین مالی این گروهک هم ادعا کرد مردم محروم منطقه آنها را تامین مالی می کنند. وی به بی بی سی گفت ما هیچ ارتباطی با انگلیس و پاکستان نداریم.
    پیش از بی بی سی انگلیس، شبکه العربیه و سایت ضدانقلابی «روزنت» از جمله حامیان و تبلیغ کنندگان گروهک ریگی بوده اند.
    رفتار منافقانه محافل آمریکایی و انگلیسی در حالی است که اخبار جدیدی درباره مزدوری گروهک ریگی منتشر می شود. سایت انگلیسی «نیواستیتسمن» در گزارشی به نقل از یک مقام سابق سازمان سیا به نقش دولت عربستان اشاره کرد و افزود: در دیدار 2 سال پیش دیک چنی معاون بوش با پرویز مشرف بر ایجاد ستادی علیه ایران با نقش آفرینی گروه جندالله توافق شد. قرار بود این گروه و مشابه های آنها جایگزین القاعده شده و در خدمت آمریکا فعالیت کنند.
    گفتنی است عقاید گروهک های افراطی ضد شیعه و سنی، به واسطه رژیم سعودی تدارک می شود و این رژیم خود بر آمده از طراحی سرویس جاسوسی انگلیس در زمینه راه اندازی فرقه جعلی و استعماری وهابیت است. دستگاه اطلاعاتی انگلیس در راه اندازی طالبان در افغانستان همکاری مستقیم داشت و اکنون هم جنگ های فرقه ای و استخدام مزدوران تروریست در پوشش ادعاهای مذهبی و قومی را در دستور کار دارد.

    روزنامه کیهان

    با تشکر از وبلاگ (بررسی مسائل سیاسی و فرهنگی)http://besharat2.mihanblog.com



    محمد پاک سرشت ::: چهارشنبه 88/7/29::: ساعت 3:16 صبح
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 4
    بازدید دیروز: 9
    کل بازدید :80331

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    آموزش و پرورش
    محمد پاک سرشت
    عاشق کار فرهنگی و آموزش و پرورش

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    آموزش و پرورش

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>موسیقی وبلاگ<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<